PROCEDURA SERWISOWA / ZGŁOSZENIE SERWISOWE
1. Zgłoszenie serwisowe należy przesłać e-mailem na adres:
2. Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane:
• imię i nazwisko / nazwa firmy
• dane adresowe nadawcy
• nr tel.
• nr dokumentu zakupu oraz nazwa reklamowanego produktu (zakup bezpośredni)
• nr seryjny (w przypadku gdy ma zastosowanie) oraz nazwa uszkodzonego produktu (zakup u dystrybutora)
Zgłoszenia serwisowe nie zawierające tych danych mogą pozostać bez rozpatrzenia.
3. W wiadomości zwrotniej zostanie wysłany list przewozowy (etykieta) który należy wydrukować, umieścić w przezroczystej saszetce. a następnie całość umieścić na paczce . Jeżeli nie posiadasz takiego woreczka przyklej etykietę za pomocą przezroczystej taśmy.
• Upewnij się, że etykieta jest w całości widoczna i nie zakrywa żadnych krawędzi
• Nie pozwól, aby inne etykiety, taśma albo papiery pokrywały etykietę przesyłki
• Przy ponownym wykorzystywaniu pudełek upewnij się, że zostały z nich usunięte wszystkie stare etykiety adresowe
• Umieszczenie zapasowej etykiety wewnątrz przesyłki pozwoli ją zidentyfikować w przypadku zniszczenia albo zagubienia.
• Jeśli na przesyłce trzeba nakleić dodatkową etykietę, należy starać się nie umieszczać jej na tej samej powierzchni co etykieta adresowa.
UWAGA: Do przesyłki należy dołączyć opis usterki oraz numer telefonu do kontaktu w tej sprawie.
UWAGA: Pakuj swoje paczki ze starannością i przy użyciu odpowiednich materiałów - w ten sposób pomagasz zapewnić im doręczenie w nienaruszonym stanie.
4. Kurier pojawia się zazwyczaj po odbiór paczki w ciągu 2 dni do daty wystawienia przez nas zlecenia.